Etykiety

amarantus (1) ananas (1) arbuz (1) awokado (2) banan (11) beszamel (1) bezglutenowe (1) biała fasola (1) boczek (1) buraki (2) bułki (2) cebula (11) chia (1) ciastka (3) ciasto (5) ciasto franciskie (1) ciasto francuskie (1) ciasto na słono (1) ciecierzyca (1) cieciorka (1) cynamon (4) cytryna (2) czekolada (4) czosnek (7) deser (14) dietetyczne (3) dukan (3) dynia (2) fistaszki (1) gorgonzola (2) grill (1) jabłka (4) jabłko (3) jagody (1) jajka (5) jogurt (1) jogurt grecki (2) kapusta (1) karob (1) kasza (1) kasza jaglana (3) kasza jęczmienna (1) kasza pęczak (1) kiwi (3) kokos (1) koktajl (4) koper włoski (1) koperek (2) kruche (1) kurczak (5) lekko (1) makaron (2) mango (2) marchew (5) mascarpone (1) masło migdałowe (1) masło orzechowe (3) migdały (1) miód (1) mięso mielone (1) mięta (1) mleczko kokosowe (2) mleko (1) mleko migdałowe (1) muesli (1) mąka pełnoziarnista (1) mąka razowa (1) mąka sojowa (1) nektarynka (1) obiad (3) oliwa z oliwek (2) orzechy (1) orzechy włoskie (1) ostra papryka (1) ostropest plamisty (1) otręby (5) owoce goji (2) papryka peperoni (1) pierniczki (1) pietruszka (3) pizza (2) pomarańcza (1) pomidor (3) pomidory (2) por (1) rodzynki (2) ryż (1) rzeżucha (4) sałata (1) sałatka (3) seler (3) seler naciowy (3) ser (3) ser feta (1) ser mozzarella (1) serek wiejski (1) sezam (3) siemię lniane (1) soczewica zielona (1) szałwia hiszpańska (1) szczypiorek (1) szpinak (5) szybkie (3) słodkie (5) słonecznik (3) tofu (1) truskawki (3) tuńczyk (5) wegańskie (1) wegetariańskie (2) wino (1) wiśnie (1) wędzony kurczak (1) zdrowe (4) ziemniaki (2) łatwe (22) łosoś (1) śledzie (1) śliwka (1) żurawina (1) żółty ser (1)

wtorek, 10 kwietnia 2012

Koktajl z mango na dwa sposoby

Już po świętach, więc pora wrócić do śniadaniowych koktajli :) Dzisiaj mango na dwa sposoby!


Składniki:

  • 1 mango
  • 1 banan
  • 200 g gęstego jogurtu naturalnego
  • pół szklanki mleka (może być więcej)

Przygotowanie:

Sposób na mango podałam pod przepisem ma kaszę jaglaną z mango. Do mango dorzucamy obranego banana i blendujemy. Wlewamy połowę do szklanki. Pierwszy koktajl już gotowy :)

Do pozostałej owocowej mazi dodajemy jogurt i blendujemy, aż zrobi się aksamitna. Można dodać odrobinę miodu, bo jogurt zabiera trochę słodkości owoców, ale wcale nie jest to potrzebne. Jeśli Koktajl jest dla nas za gęsty dolewamy mleko i znów blendujemy do uzyskania pożądanej konsystencji :)

Smacznego!



2 komentarze: